Ändrade planer

Ja det var ju tänkt att jag o Linda skulle till Salusand nu i eftermiddag men så kikade vi på vädret igår/imorse och det kändes inte allt för lockande. Inte ens 20 grader o sol, dit åker man ju för att sola o bada o i den temperaturen känns det inte lockande alls. Så ikväll blir det ist lite spel/mys kväll hos Linda, det blir jag Karro o Sofie som ska dit. Ska bli himla mysigt, inte så ofta man bara är tjejer som hittar på något. I morgon är det med tjejgänget, då ska vi till Sofie på fest men då lär det vara några kompisar till Svenna där också så vi tjejer får väl göra vår egna lilla tjejhörna, haha. Jag gillar detta mkt, att vi är tjejer som bara ska hitta på en massa mys hela helgen, det händer alldeles för sällan! Så det är något som måste hända flera gånger, så de så!
.
Sitter just nu o gör ingenting alls, har gjort mig "redo" för att åka till Linda, pappa ska vara min chaffis ikväll. Tycker så synd om honom, är ju aldrig kul att köra mitt i natten.. Men men jag lär säkert vara hans chaffis någon annan kväll skulle jag tro ;)
.
Denna helg kommer bli bra, jag känner det på mig :)
Btw saknar jag min andra hälft, han borde inte befinna sig där han är just nu. Han borde komma hem o ta hand om mig ist :D
Ooooh höll nästan på att glömma! Har varit i stan på förmiddagen o strosat runt med Sofie o Eva, det inhandlades ett par aladdin byxor, jeansjacka, klänning, ett par skor som jag bytte mot ett par andra, en väska, mat och sprit :P Jäkla Svenna som hade hittat Bacardi Cerry o blandat den med cola, den smakar Dr Pepper. Vet ni hur galet tokig jag är i den drickan! Mums! Ser fram emot morgondagens festligheter så jag får blanda ihop en drink :D
Ha en trevlig helg! Tjingeling.


Åh, mysigt med spelkväll!

Ja våra Soldater borde verkligen vara hemma och ta hand om oss :)

Saknar min galet mycket idag..



Allt bra med dig annars idag?

Kramar!

2010-07-24 // 00:16:51

Idag är det en bra dag :)

och jag håller med, man måste verkligen pussla ihop sina dagar och fylla dem med Aktiviteter. Därför går mitt gymkort varmt nu :) Haha



Ja, idag ska jag iväg en massa, sen ska jag grilla med ett gäng kompisar och så blir det utgång på de hela :) Och det känns så bra!



Och dom dagarna då det bara är jobbigt, då vill jag bara gräva mig under jorden! Även om det inte fungerar så... Men nu ska jag vara positiv resterande veckor tills min J Kommer hem!



Kramar!

2010-07-24 // 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback