Torsdag

Har jobbat 12-16 hela denna vecka fram tills idag, i morgon blir det heldag 9.15-18.15. Skönt att veta att man får in lite pengar så man klarar hyran o alla andra räkningar man har utöver den. Jobbar även lördag, 9.45-15.15. Får hoppas på att det blir lite folk så det inte blir lika lugnt som det varit de senaste dagarna. Är så mkt roligare då man har massa folk att hjälpa, dom får gärna stå i en lång kö ut mot dörren och vänta på att få hjälp, DET är roligt! Springa och hämta skor och informera om skorna och framförallt sälja skorna!

Igår så blev jag upphämtad av Linda, vi åkte raka spåret hem till henne o Patrik där det blev flygande jacob och sedan Gin Rummy + chicago. En mycket trevlig kväll måste jag säga, många skratt och några puttra miner då det inte gick så bra i kortspelen ibland. Men i mesta fall var det en massa skratt. Så skönt att man bara kan vara några stycken och ändå ha så roligt ihop, att man kan hitta på annat än att bara festa ihop. Me like!

Nu ska jag snart slå på någon film och se på tills jag somnar, ska ju upp tidigt i morgon. Lär vara helt död med tanke på att jag inte klivit upp så tidigt på någon vecka, man tappar all dygnsrytm så himla fort. Men de är bra att få tillbaka den litegrann.

Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback