Måndag

Idag har jag jobbat full dag, dock har dagen varit oerhört seg. Varit trött som ett as och inte haft någon ork i kroppen alls, undra om de är en förkylning på g? Hoppas inte det iaf.

Just nu känns min framtid väldigt ovis, vet inte hur det blir med jobb nu framöver.. Ny chef kommer vilken dag som helst och ska inskolas och då ryker jag nog så fort hon kommit in i systemet.. Känns förjävligt rakt utsagt. Hatar att inte veta hur min ekonomi kommer se ut de närmaste månaderna.. Tänk om jag bara kan betala hyran och inte nått annat. Vad gör jag då? Gaah, om man ändå hade ett fast jobb så man ens slapp fundera på det. Iofs så ryker ju jobb för folk lite titt som tätt nu för tiden men ändå..

Har startat upp en sida som är min bantningshjälp. Kommer bara vara några få utvalda som kommer att få tillgång till den. Hoppas iaf att den kommer att hjälpa mig igenom detta, för det kommer INTE att bli enkelt!!

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och kika på någon film och sedan förhoppningsvis somna. Har sovmorgon i morgon, skönt som bara tusan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback