Måndag

I helgen så jobbade jag lördagen och sedan så skyndade jag mig hem för att umgås med T, varje stund är värt mkt just nu. Han är ju borta nu hela veckan, kommer hem fredagkväll o åker igen tidigt på måndagmorgon. Vi hade bara en myskväll på lördag, gjorde inget speciellt alls. Såg lite film och tog det lugnt, det behövde nog vi båda efter en hecktisk vecka.
Söndag så hade vi tvättid så det tog ju några timmar men de var ganska lugnt o skönt ändå, vid halv 5 så åkte vi mot helgum för att spela poker med det gänget. En mkt trevlig kväll, som vanligt hemma hos Patrik o Linda :) Jag åkte ut först så jag blev dealern, Patrik vann hela rubbet. Ett riktigt pokerface hade han kan jag säga. Så han vann 500 kr och Karro som kom tvåa fick tillbaka sin hundrig som hon lagt in, vi alla la 100 kr.

Idag så vaknade jag först vid 5 tiden av att T klev upp o skulle iväg med taxin till flyget i Kramfors. Tråkigt som tusan att han åker men de är guld värt att han får sova hemma söndagnatten med. Så somnade jag om igen och vaknade av väckarklockan vid 9.45, trött som en gnu eftersom jag varit vaken en timme tidigare. Men det var bara att masa sig upp och göra sig i ordning, började jobba kl 12 och slutade 16. En väldigt skön dag, har kommit varor och det innebär självklart att nu är det ännu fler skor jag vill ha. Baah! Om det ändå kunde komma en massa fula skor så man inte behöva känna att man bara mååååste ha dom :P haha. Nej men det är riktigt roligt att se alla fina skor som kommer inför våren och sommaren. :)

Har alldeles nyss ätit middag så nu ska jag väl ta rätt på disken, såå tråkigt! Och vänta på att Henke ska höra av sig och komma hit. Vi ska spela Gin Rummy med Kamilla, blir spännande med tanke på att jag är den enda som kan det spelet :D Men det ska bli riktigt skoj!

Tudels!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback