Hemligt

Har nu skaffat en så kallat underblogg till denna blogg. Skrev ju förut att jag skulle skaffa en annan sida o ha som min viktsida men det blev så bökigt så jag flyttar nu allt hit till denna underblogg. Det krävs användarnamn o lösenord för att komma in på den, så ni som känner er nyfikna på den sidan får skriva en kommentar här med er mailadress så kanske jag skickar användarnamnet o lösenordet. Jag tänker inte ge ut det till alla, eftersom det är en väldigt privat del i mitt liv. Så får ni inget mail så menar jag inget illa med det, jag känner mig bara bekväm inför vissa att blotta min vikt  och kroppsgrejer för.


Min viktsida


Hej gumman! Jag skulle vilja ha användarnamn och lösenord så jag kan hjälpa till att stötta dig. Du kommer klara det här hur bra som helst! :)

Puss

2010-01-20 // 13:08:24

tack katta =) Ja, nästa gång så ska jag prata med dem.. hoppas dem inte är så kinkiga bara. Men det känns sem det egentligen e lönlöst. Dom har verkligen problem. :/ Kram o tack för kommentaren

2010-01-20 // 19:42:05

Vet inte riktigt hur jag kom in på denna sida.

Men får man fråga hur du går för att gå ner i vikt och så? Jag måste själv gå ner lite. Så det skulle vara roligt och bra att se hur andra gör det som så man blir motiverad :p.

Ha det bra!

2010-01-29 // 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback