Måndag

Så var det en ny vecka igen, helgen har varit lugn, ingen fest eller nått sådant. Rätt så skönt faktiskt.
I torsdags så färgade jag håret på Malin o satte sedan i löshår på henne. Fredagen så var de min tur, mitt hår färgades o de sattes i löshår, dock så tappade jag det mesta redan igår så tejpen kan inte ha varit allt för bra! Får göra ett nytt färsök till helgen igen, ska in på Studio Fresch o se om dom fått in någon tejp så ska jag o M sätta i det igen på fredag eller lördag.

Idag så var det bara att pallra sig upp på Nipan för detta eviga Af grejset, tack o lov så körde pappa upp mig dit i denna kyla! Min termometer visade -37 i morse då jag vaknade, blev helt förskräckt, jag bor ju mot älven så det drar mkt från den. Som tur är det sista veckan som vi ska vara där uppe nu, så skönt!

Nej nu ska jag försöka röjja upp diskberget som skapades i helgen.
Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback