Home sweet home

Har nu flyttat in i den nya lägenheten i Helgum, ligger för tillfället i sängen och bara njuter. Är så himla skönt att ha så nära till sina kompisar o familj.
Har sovit första natten helt själv och trott eller ej, de har gått hur bra som helst! Jag som är mörkrädd som ett litet barn. Nej det känns himla skönt att vara tillbaka, Helgum, home sweet home! :)

Igår så var jag o mamma in till stan och gjorde lite ärenden på stan, sedan städade vi ur min gamla lägenhet så nu är den städad, den ska besiktigas på torsdag innan jag börjar jobba så sedna är det äntligen klart med den! Efter att vi städat så var jag upp till Norells med min modem och sedan iväg på möte med Personalstrategerna. Inte så givande direkt men man har ju inte så mkt val då det gäller dessa möten som man slussas hit o dit hela tiden på. Är bara att se glad ut.

Så köpte jag en ny spegel hem hit igår med, det är Marilyn Monroe uppe i vänstra delen av spegeln. Huuur fin som helst! I love it!

Nej nu ska jag kliva upp och göra lite frukost, gona ner mig i soffan och bara ta det lugnt! Det får man en sån här dag då det är -30 ute, så de så!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback