Förkyld

Håller på att packa för fullt och kör lass efter lass till Helgum med alla saker. "Lillrummet" hemma hos mamma o pappa är fullt, går knappt att gå in där längre så man får fylla det på höjden nu. Haha. Helt galet vad mkt prylar man har, tycker att det borde gå relativt fort att flytta ut alla saker ur denna lilla lägenhet men de känns som att det aldrig tar slut, ALDRIG! Packar säck efter säck, kartong efter kartong men de tar aldrig slut. Börjar iaf se väldigt kalt ut på väggarna och i överlag, de mesta som är kvar är det som är i alla skåp i köket. Ursh säger jag bara, en massa småtjoffs som man har..

Jag har dragit på mig en förkylning precis såhär lägligt. På lördag ska vi flytta in i den nya lägenheten i Helgum och på måndagen ska denna lägenhet städas ur. Som min förkylning är just nu så är det ingen fara men då jag vet att det kommer bli värre och värre för varje dag som går så tror jag att det kommer bli väldigt jobbigt i helgen och nästa vecka.. Tur att jag har så lite jobb just nu så man inte hade gått miste om en massa.
Har klarat mig från förkylning ett bra tag nu faktiskt, är imponerad över det. Jag brukar ju vara förkyld i princip hela vintrarna och än så länge tror jag att jag bara varit de 1-2 ggr hittils.

I morgonbitti ska jag och min chef på en föreläsning om stress innan jobbet, det bjuds tydligen på frukost så jag o Shadra ska mötas 7.30 utanför Hullsta. Kommer bli ganska tungt att kliva upp så tidigt, då de var länge sen sist jag var uppe den tiden. Men de går nog bra det med hoppas jag.

http://katarinaelfgren.blogg.se/hemligt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback