Flytt

I månads skiftet så flyttar jag o T till Helgum, känns himla skönt att få en bra mkt större lägenhet för ungefär samma peng i månaden. Dock blir de lite mer med bensin pengar men det tycker jag känns värt de. Ska bli himla skönt att bo på hemma"plan" igen, där jag har alla mina kompisar o familjen. Längtar som en gnu redan, var till och med och inhandlade en tavla igår som jag ska ha i tv rummet. Galet roligt ska det bli!

Blev ganska snabba ryck, i förrgår bestämde jag o T att vi skulle flytta till Helgum, så igår morse så ringde en kille o frågade om lägenheten fanns kvar, jag hade inte ens hunnit säga upp lägenheten. Men så kring mitt i dagen igår sa jag upp den och sen kring halv 8 på kvällen kom han och kollade på den. Han bestämde sig för att ta den och idag så hade  han sagt till Norells att han ville ha den från 1 mars, 2 dagar så var allt klappat och klart. Flyttar in på centrumvägen 14 i slutet av denna månad. Wiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback