Torsdag

Har jobbar några timmar idag med Erika, var sååå lugnt så jag gick hem efter 4 timmar. Skönt för mig men jag tycker synd om E som måste jobba så mkt själv, men jag har ju själv varit i hennes sits, stackarn!
.
Har gått o dragit på mig en förkylning lagomt till nyår, hur lyckas man? Jag fattar inte att det alltid ska lyckas bli när det är något man planerat länge att göra, varför? Hatar att vara förkyld, man blir så trött o slut i hela kroppen.
Vi ska iaf fira nyår hos Linda & Patrik, granngårds är perfekt! Kunde inte bli bättre, tar typ 30 sekunder att ta sig hem, haha.
.
Nej nu ska jag kura ner mig i soffan o försöka slita T från tvspelet som jag köpte åt honom så vi kan se nån film ist, är jag inte världens bästa flickvän eller vad? ;) Haha.
.
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback