Ledig

Jag riktigt njuter av att vara hemma o göra precis vad jag vill när jag vill. Life's good!
.
Sitter hemma o bara degar i soffan framför tvn, har plockat på lite här hemma. T åkte på hockey för ett tag sen så nu har jag lite egentid att ta vara på, min L ska komma lite senare. Så ska vi färga håret och se på skräckfilm. Hugga vi kommer må superdåligt båda två, de är en sak som är säkert!
.
Var och hälsade på Isa Peter o Kev idag, min älskade lilla goskit. Har saknat honom så fruktansvärt mkt, var flera veckor sen jag såg honom sist. Min prins <3
.
I morgon ska jag minsann på stan o hitta mig kläder till nyår, jag är så less på att inte ha nått att ha på mig. Så nu jäklar ska jag fixa det.
Råkade även klicka hem lite kläder från Hm idag, massa fint! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback