Jag krigar för min rätt!

Idag har jag tagit tag i allt skit dom kom med men hur jag än försöker så trycker dom bara ner mig ännu djupare. Jag fattar inte hur dom kan lova mig så mkt o sedan kapa mig vid fotknölarna. Jag känner mig så lurad o besviken, är min dröm död nu?
Jag vet inte vart jag ska få all kämparglöd ifrån, jag hade behövt någon som kunde stå upp för det som sas. Men det verkar helt omöjligt, jag fattar inte hur systemen funkar!
Af ska sträva mot att få ut folk i arbetslivet men det dom gör är snarare att sträva mot arbetslöshet! Detta är skandal, fruktansvärt rent utsagt!!
.
Hade behövt min T här nu, just NU!!


Jag hoppas verkligen att det blir små "paddor", men samtidigt är jag lite tveksam till att dom verkligen ska vara befruktade då både honan och hanen är så unga... men jag håller tummarna!

2010-12-15 // 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback