.

Oj vilken härlig jul jag har haft, fått umgås med mina nära o kära. Precis som det ska vara på jul.
Fick en mini dator av min T, älskar den! Lite svårt såhär i början med tangenterna som sitter lite tätare än man är van men de kommer man snart in i :)
Julafton spenderades med T:s familj, som vanligt var det julfrukost hos Rolf och Asta, sen åkte vi hem till Guniris o Lennart o spenderade i stort sett hela dagen där, de åts massa mat och delades ut klappar och inte att glömma så såg vi på Kalle. Vid 8 tiden på kvällen gick vi över till Patrik o Annelie som vanligt och var där till strax efter 11 o då åkte jag o T hem.
.
Har varit ledig från den 23:e o skulle ju börja jobba idag igen men då var det dubbelbokat på schemat så jag anmälde mig frivillig att vara ledig några dagar till, inte helt fel :D Så jag jobbar bara torsdag denna vecka 11-17 och sen är jag ledig till måndag, hur nice är inte de? :P
.
T är ute och åker skoter med grannarna tror jag så jag passade på att röjja upp lite här hemma o har satt igång 1 maskin tvätt. Börjar se ut som "normalt" här hemma igen, att de kan bli sååå stökigt av bara en endaste person till här hemma!? :P Helt otroligt, haha.
.
Nej nu ska jag se om de blir julmat till middag igen eller om vi har nått godare hemma. Julmaten kunde gärna skippas för min del, är inte så förtjust i den jag.
Bye bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback