Dag 30 – Ett sista ögonblick

Ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma är när jag och min L var i Sundsvall för att handla, T var också med. På vägen hem så kör jag och L sitter i baksätet och vi börjar sväva iväg med våra tankar och funderingar om saker o ting, vi kom på att hur kul vore det inte om man hade stora speglar ist de små sidospeglarna på utsidan bilen och även backspegeln skulle vara stor. När man passerade en annan bil skulle det skrapa upp sidorna på de och även då man parkerade. Haha
Ja det låter inte allt för skoj såhär i text men då vi satt där i bilen påväg hem och var allt för trötta så var det så fruktansvärt roligt, jag skrattade så mkt att jag tappade gasen och körde typ 40 på 5:ans växel.
.
Ja det får lov att vara mitt sista ögonblick i denna lista.
Äntligen är den slut, har varit less på den länge, man vet inte vad man ger sig in på ibland :P Och jag kan inte bara sluta med nått sånt som jag börjat på.
.
Nej nu tar jag nog ett litet uppehåll med bloggandet över jul.
God Jul & Gott Nytt År allihopa!!! :)
// Kattis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback