Dag 29 – Mina ambitioner

Min största ambition är att uppfylla min dröm om att bli frisör, det är något jag inte kommer ge upp. Det står högst upp på min to do lista innan man skaffar barn och hus. Det är något jag drömt om i stort sett hela mitt liv så jag ska inte låta den drömmen gå i krash. Så de så!
.
.
Har det underbart här hemma, äntligen är det vi två igen, äntligen har jag en vardag med min andra hälft igen. Såå skönt!
Vi var och julhandlade igår så nu är alla julklappar klara, en till sak att bocka av listan inför jul.
.
Jobbade 11-16 idag, skönt pass. I morgon jobbar jag 12-17 vilket också är väldigt skönt, sen är det bara onsdag kvar o då jobbar jag till 19 o sen är jag ledig tills på Måndag. Woohooo!
.
I år blir det att fira jul med T:s familj och släkt, skönt att slippa flänga runt så himla mkt som vi gjort de senaste åren, finns ingen julkänsla i att sitta störta delen av dagen i bilen för att ta sig till nästa ställe. Så nu kör vi vart annat år ist, mkt bättre lösning :)
.
Nej nu sitter T och suckar över att jag tog hans dator så jag ska väl ge tillbaka den igen.
Bye bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback