Dag 21 - Ett annat ögonblick

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om detta.
Men jag ser iaf fram emot ögonblicket då jag och T ses igen, ett fint ögonblick kommer det bli :)
.
.
Söndag idag, slappar hemma o har satt igång en tvättmaskin nyss. Konstigt att det alltid ska vara slut på kläder i garderoben? Iaf slut på det man vill ha på sig :P
Tänker inte alls göra många knop idag, kanske ska ta o göra knäck? Har inte bestämt mig än, vet inte om jag har allt hemma heller för att göra det. Återstår att se.
Håller på att vänta ihjäl mig, 5 dagar kvar. That's it, fattar inte att de verkligen är sant. Har vi äntligen kommit till slutet?! Helt otroligt. Jag förstår det inte, jag är så van att leva för mig själv nu kommer bli jätte konstigt att ha honom här hemma hos mig igen. Konstigt att han inte ska åka igen, men de kommer man absolut vänja sig vid :)
.
Jag vill minsann ha en lemur!! Så söta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback