Dag 20 - Den här månaden

Ja just nu är det ju december o de har inte hunnit gå så många dagar i den än. Jag har mest jobbat hela tiden, så jag har inte så mkt att berätta om vad som varit.
Däremot är det den underbaraste månaden någonsin, denna månad betyder att jag får hem min älskade T för gott!! Så jäkla skönt så det inte går att sätta ord på det. Snart har jag minsann väntat klart, snart har jag här hemma hos mig igen. Wonderbar! Ska bli så mysigt att fira jul o nyår ihop, kommer bli toppen.
Me like!
.
.
Sen är det ju 13 dagar kvar till julafton, längtar!! Jag är som ett litet barn fortfarande, jag väntar o väntar på julklapparna hela dagen.. Jag vaknar fortfarande tidigt på julaftonsmorgon o är beredd på att springa upp till julstrumpan o hämta paket. Jag längtar massor :) Paket är min grej de, haha!
.
.
.
Nä nu ska jag ta o göra mig i ordning de sista, ska ner till Svenna o Sofie nu ikväll på fest. Har dock inte bestämt mig om jag ska dricka nått än, är inte allt för sugen. Lutar åt en nykter kväll. Men de kommer bli jätte kul vilket som ändå, har man bara rätt personer runt omkring sig så blir allt bra <3
.
.
Nu-välja kläder... baah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback