Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag ångrar att jag inte pluggade hårdare i högstadiet så jag kom in på frisörgymnasiet. Jag gjorde mitt bästa men jag kanske kunde ha tagit i lite hårdare ändå.. Det är nått jag ångrar o just nu ser framtiden väldigt förvirrad ut..
.
.
.
.
Jobbar 11.15-17.15 idag, sen är det fest med jobbet :) Me like!
Vi ska gå på Kajsas o äta 3 rätters o pimpla nått gott vin.
Ska bli mys att vara samlade igen allihopa! :)
I morgon jobbar jag 11-14 bara så de är skönt!
Adjö!


Usch! Jag förstår helt din besvikelse :(

Fy vad taskigt av dom! Jag hoppas vekrligen du får rättsida på det och att dom låter dig gå utbildningen iaf.

Lycka till!

Nu börjar det närma sig för T:s hemskomst :) Är det på medaljcermonin ni ses första gången?

Kram

2010-12-10 // 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback