Dag 17 - Mitt favoritminne

Mitt favoritminne är nog när jag o T riktigt bestämde oss för att flytta till Spanien och jobba där. Jag kommer ihåg det så väl, hans mamma ringde o sa att en på hennes jobb varit där o jobbat så hon hade tipsat om de. Så först när T sa det så var han alldeles upprymd o tyckte att vi ska åka, jag däremot var väldigt skeptisk o sa njaae.. Sen efter några timmar så gick jag o T ut o skulle köpa nått på OkQ8 i Sundsvall (vi var hos Natalie) och så håller jag hans hand då vi går o plötsligt säger jag bara: "vi åker". Ögonen sken på oss båda o det var en fantastisk upplevelse för oss båda, ångrar mig inte alls att vi flyttade iväg till Spanien! :)
.
.
Sen har jag även minnet från då jag var liten, jag hade en guld/silvrig bmx cykel med stödhjul o sån orange flagga där bak på pakethållaren + sånna små "kulor" som man fäste på ekrarna i hjulen. Jag var ute o cyklade och jag visste att pappa inte tyckte om när jag tvärbromsade, dels för däckens skull. Så jag hittade ett litet gupp och ställde bakhjulet över det och trampade av bara den, de riktigt sprutade grus för hjulet fick inte fäste men nog mkt för att de skulle flyga grus. Så kom pappa o var inte sådär jätte lycklig på mig! :D Haha..
.
.
Sen 2007 när T äntligen kom hem från Affe igen var ett fint minne, att han äntligen kom hem igen. En av mina lyckligaste dagar i mitt liv.
.
.
Även midsommardagen 2009 i Junsele, "Mina sommarskor minns". Jörgen, Henke Karro jag o Thobias. Orkar inte skriva utförligt om det men om ni som var med läser det så fattar ni PRECIS vad jag menar!! HAHA. Madrasser flög, värmen var outhärdlig på natten, husvagnen men samma låt som bara gick runt runt hela natten.
.
.
Ja det är ett minnen som jag kommer bära med mig resten av mitt liv. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback