Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka så jobbade jag måndag o sen tisdag o onsdag var jag hemma o var sjuk, passade även på att julpynta mer här hemma. Torsdag o Fredag blev de jobb med, så nu idag har jag varit inne i stan alldeles nyss o handlat julklappar till T, tror det kommer bli suuuuper bra!!! :) Har bara 2 julklappar kvar sen har jag köpt klart :) Skönt!
.
.
.
.
Äntligen är jag ledig en hel helg! Så jäkla skönt, har inga planer alls förutom att Ann-Louise o Kev ska komma o äta hos mig i morgon. Det är det enda som är riktigt bestämt, annars tänker jag bara ta allt precis som det kommer o inte göra många handtag! Köpte även en underbart fin väst till nyår idag då jag var i stan, så nu är det bara det som ska vara under den som fattas, funderar om jag ska ha klänning eller om jag ska ha kjol o linne? Det återstår att se :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback