Dag 11 - Mina syskon

Jag har 2 syskon, en halvsyster som heter Ann-Louise o är 7 år äldre än mig o så Sara som är min lillasyster o är 4 år yngre än mig.
Ann-Louise o jag har kommit varandra väldigt nära det senaste året, vi har inte haft så mkt kontakt under vår uppväxt. Det var då Kevin kom som vi började umgås flitigt, eller strax innan han kom. Det är jag sååå glad över, hon är helt fantastisk min storasyster, även fast vi inte är "hel"syskon så känns de som så, bara för att vi har olika mammor så känns det ingen skillnad. Nu är äntligen min syskonskara komplett :)
.
Sara som är några år yngre än mig har jag ju verkligen växt upp med, vi har haft våra fajter o så men jag älskar henne lika mkt för det. Vi är både väldigt lika o olika till både sätt o utseende.
.
Älskar mina syskon o skulle inte byta ut dom mot några alls! <3
.
.
.
.
Idag har jag jobbat igen, men gud så tråkigt det har varit! Så otroligt lugnt så man visste knappt vart man skulle ta vägen?! Fattar inte hur det kan vara så himla upp o ner hela tiden. I morgon jobbar jag 11-18 tror jag de var. Jobbar själv från kl 14 så de är ju inte allt för kul men de går ju de med på nått vis.
.
Var o köpte mig 3 nya varma koftor idag på Lindex, dom hade halva priset på allt stickat så de var ju ett ypperligt tillfälle o inhandla lite varmt. Är så kallt inne på jobbet då de blir korsdrag nu på vintern, de är ju liksom kring -20 nu så de blir riktigt kallt inne.  Men nu så, nu ska jag förhoppningsvis inte frysa :)
.
Håller på att vänta ihjäl mig efter min T, kan knappt vänta! Det är inte många dagar kvar nu, ska bli så skönt att ha honom här hemma med mig igen. Få en vardag ihop igen, de saknar jag otroligt mkt, att ha någon att komma hem till efter jobbet, nån att sova med, nån att laga mat o äta med, någon att dela allt med. Ja precis allt med honom saknar jag! Kom hem älskling!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback