Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Började dagen med sovkläder, linne pyjamasbyxor o hade en svart morgonrock med en stor döskalle på ryggen. Sen svidade jag om till ett linne tajts o en kofta. Sen blir det åter tillbaka till sovkläderna! :)
.
.
.
Är hemma idag med men i morgon blir det jobb igen som vanligt, magen verkar ha stabiliserat sig lite nu iaf, men men man vet ju aldrig..
Tänkte ta o göra ett pepparkakshus idag, ska se om mamma kanske kommer o hjälper mig med det! :) Har iaf fått det väldigt julfint här hemma, så det är myspys. Synd att min T saknas bara, en stor mysfaktor på ca 193 cm.. Men nu är det inte så länge kvar alls! 16 dagar så bör han vara hemma hos mig!!! :D Wiiiiiie. Bäst för han att han kommer hem lika välbehållen som han var då han for! <3
My sweetheart!
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback