Trött

Oj oj oj, orkar inte uppdatera på kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Idag kom jag hem vid halv sex o vilken skillnad! Man har bra mkt mer kvar av kvällen, riktigt skönt! I morgon jobbar jag till 16 så de ska bli underbart, sen är det äntligen helg!!!
.
Fick ett brev av T i början av denna vecka, vet inte hur många gånger jag har läst det, många är det iaf! Älskar att få handskrivna brev, det är en alldeles speciell känsla. Jag bara log o log hela tiden medans jag läste det, bästa avslutet på en arbetsdag!
.
Igår var det bilbingo, regnade massa så vi blev blöta, vi var ju tvungen att ha bilrutorna lite öppna för att höra nått. Vi vann ingenting men de är mysigt att vara där.
.
1 vecka kvar nu, längtar så jag kan dö. Ska bli så otroligt skönt, ingenting i hela världen är bättre än att få hem min T. <3
.
Nej nu - Armywives!
-K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback