Sova. Jag har precis bäddat ner mig i sä...

Sova. Jag har precis bäddat ner mig i sängen och ska sova, dock känner jag mig inte trygg för fem öre ikväll. Min granne Linda berättade för mig att en annan granne till oss varit vaken en natt nu och sett 2 tjuvar springa tvärs över våra gårdar och han hade lubbat efter för att få tag i dom men inte hunnit. Dock hade han lyckats drämma till en av dom med ett hopprep i ansiktet... Men dom kom undan. Just sånt här gör mig så otroligt rädd, dom kan ju lika gärna bryta sig in i bilen eller i lägenheten medans jag sover.. Vad gör jag då? En försvarslös ensam tjej, jag har ju inte en chans om nått skulle hända! Varför är inte min T hemma när jag behöver honom som mest?! Kommer bli svårt att sova inatt, jag blir som ett litet barn.. Uppskrämd till max för sånt man egentligen kan bli utsatt för precis när som helst.. Mörkret gör det inte lättare för mig kan jag berätta. Tacka vet jag att bo ihop med någon jämt, som hos mamma och pappa haha. En riktig fegis är vad jag är! :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback