Middag

Sitter just nu hemma med Thobias på ena sidan av mig och Henke på den andra. Jag har föberett lite sallad alldeles nyss, Annelie Patrik Etna och lilla Indra ska komma på middag hos oss vid 17 tiden. Ska bli jätte mysigt! Få snusa lite på den lilla godingen, hon är ju bara så söt!
.
I morgon börjar jag jobba igen, känns jäkligt tungt måste jag säga.. T åker tillbaka till Affe på onsdag igen och det känns skit! Känns inte som att man hunnit träffas något alls även fast vi då haft 12 dagar ihop. Tiden går alldeles för snabbt! Jag vill inte..
.
Jobbet i sig är en kamp just nu, är mkt som händer och folk kommer in o frågar hela tiden. Vi är ju uppköpta av Norrlandesskor så vi kommer stänga ner i slutet av Januari. Det är tungt, då blir jag väl arbetslös igen. Suck!! När man äntligen fått ett "fast" jobb så ska självklart de skita sig på något vis också..
Hade verkligen behövt vara ledig en vecka till, man hinner inte göra så mkt på en vecka, tiden bara försvinner.
.
Nej nu ska vi snart gå över till P & L en sväng där det ska bli något samtal om huset vi bor i.
Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback