Helgen

I helgen så har det varit både upp o ner. Laxis i fredags o jag hade inte speciellt kul alls, det som brukar vara en bra kväll i vanliga fall. Igår lördag så var det namngivning för Kevin och nu är jag en mkt stolt gudmor till honom, min älskade lilla plutt. Sen på kvällen var Sara o Karro här, vi kikade lite på tv o pratade en massa.
Idag så har jag varit med min familj i princip hela dagen, varit en sväng till mormor o hälsat på där, kikat på en kökssoffa på loppis men inget köp. Så nu ikväll har jag tvättat o slappat här hemma med Sara. Köpte även ett nytt katträd åt Sesam idag, lite finare än de gamla slitna.
.
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen se på min nya favorit serie, Army wifes.
Tjing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback