Hej

Jag har nu äntligen fattat hur man bloggar från denna mobil jag köpte igår. Det blev en Xperia x10 mini pro efter mkt funderande fram och tillbaka. Min Xperia x10 som jag fick av T var det absolut inget fel på, den är helt underbar, faktum att den är snäppet vassare än denna. Den blev dock lite för klumpig för mig.. Hade jag en liten väska när jag skulle ut eller nått sånt så tog den ju upp hela väskan. Så denna passar mig utmärkt! Kunde inte vara nöjdare med mobilen, jag vill pilla på den hela tiden. Sen att det är en fröjd att använda tanjentbordet är ju hur bra som helst. Har kommit på mig själv flera gånger idag att jag vill skriva sms till massa folk bara för att få knappa på tanjentbordet. Ja jag vet att jag är störd! :P Ja som sagt jag fick äntligen till hur jag kan blogga på denna lilla manick, jag kunde gå in direkt på mitt konto och skriva rubriken men sen var det kört.. Det gick inte att skriva i inläggs fältet, ett tag trodde jag att jag skulle bli galen på allvar, man kan ju bli tokig för mindre. Så nu fick min lösning bli att jag skickar ett sms till bloggen så inläggen kanske ser lustiga ut. Det nedanför detta var mitt test för att se om det verkligen funkade o det gjorde de ju o nu får jag inte bort det. Haha. Lite lagomt störigt! Nej nu när jag knäckt denna nöt så ska jag bädda ner mig i sängen och se på mitt älskade Army Wives. :) Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback