Long time no see

Var ett tag sedan jag skrev här, har inte haft någon riktig lust till det.
Har inte hänt så jätte mkt sedan sist, jobbar, träffar T på helgerna, umgås med kompisar. Typ så ser mina veckor ut. Idag jobbar jag till 17.15 och sedan ska jag nog umgås med min fru, Linda. Vi är numera veckoänkor tillsammans. P har fått jobb i Sthlm så nu ser hennes vardag ut som min, perfa med massa tjejkvällar. Så skönt att bara kunna umgås hon och jag, slippa anpassa sig efter andra. =)

Klev upp 6.20 i morse, T skulle ha skjuts till en buss i Långsele, har ju blivit en heldel problem nu efter vulkanen på Island. Flygen är ju inställda så nu fick han åka med en beställd buss ner till Sthlm. Det jobbiga var att veta att jag inte kommer se honom på 2 veckor nu =( Och framför allt att säga hejdå, jag hatar det verkligen! Det går så bra när han åker taxi hemifrån och kommer och väcker mig och säger hejdå men just såhär att säga hejdå i klarvaket tillstånd är riktigt jobbigt. Så kommer han missa min födelsedag =( Bajsunge!

Nej nu ska jag bädda sängen och pyssla på lite här hemma innan jag ska åka och jobba om en timme.


Önskar verkligen jag kunde varit hemma på din stora dag... <3

2010-04-22 // 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback