Inflyttningsfest

I helgen så hade vi inflyttningsfest och den blev riktigt lyckad! Fick några förtjusande inflyttningspresenter, 3 ljusstakar som jag hade önskat mig i födelsedagspresent av Sara, vin av Frida och en gigantisk godiskorg av Karro. Tack så mkt! =) Blev en ganska så stor fest, var mkt folk som kom och ingenting gick sönder, skönt! Dock så saknas min schampo flaska, den är spårlöst borta. Rätt olågisk att en schampoflaska försvinner, vad ska man ha den till liksom? =P (förutom att tvätta håret med).
Sen har det bara varit galet mkt slappande nu under påsk, har inte gjort många knop förutom i lördags då jag jobbade. Annars har de bara varit lugnt o skönt.

Har ju börjat jobba riktigt nu och det känns skönt att veta att jag har jobb, inte att man ska ringas in eller ha några enstaka timmar i veckan. Nej det är riktigt skönt, bara den saken att veta hur mkt man minst får in varje månad känns så otroligt underbart, slippa oroa sig för hur mkt pengar man får och om man klarar sig månaden ut.

Nu ska jag fortsätta kika på House, tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback