Tisdag

Idag har det varit en lång dag på jobbet med en massa krångel.. Hela inläggnings systemet för varorna har varit pajj hela dagen så det är kaos i butiken med en massa skor som bara väntar på att få läggas in och sedan ut i butiken och säljas. Hoppas verkligen det funkar i morgon, tar för mkt plats att ha kartongerna ute på golvet.

I morgon jobbar jag heldag med, ganska skönt faktiskt, känns som att dagarna går mkt fortare när man jobbar hela dagen än då man bara jobbar 4 timmar.
Sedan då jag slutat i morgon så ska jag förhoppningsvis en sväng till Sofie och Svenna och kolla på deras hus, som jag ännu inte har hunnit vara och titta på. Då har dom ändå haft huset i snart ett år :P Haha.


På lördag så ska jag och Malin m.fl åka till Ärstaparken i Malins PV ;) Sitta raggarturen för i år, så det ska bli riktigt roligt att göra en sista sväng för denna säsong. :) Är en sådan speciell stämning på sånna ställen, bra musik, fina kläder och frisyrer och skönt folk.

Nej nu ska jag minsann fortsätta se på Idol som börjat ikväll. Hade t.om skrivit upp de i min almanacka men självklart missade jag först halvtimmen, suck! Får se om det går att se den snuttet på internet över någon webb tv någonstans. 

Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback