Söndag

Idag är det inte mkt som står på mitt schema, vilket är ganska så skönt med tanke på att nu sätter det riktigt igång på jobbet, kommer få jobba heldagar i ca 2 veckor. Då man inte är van det i långa kör så kommer man bli helt död skulle jag tro. Har ju varit arbetslös till och från sedan studenten så det är ju verkligen på tiden att jag får in lite rutiner på det viset.

Har nyss sminkat mig och gjort i ordning håret och slängt igång en tvättmaskin, väntar på att T ska höra av sig så jag får veta då han på ett ungefär anländer i Sollefteå. Då blir det att köra in till stan och hjälpa honom att packa lite och sedan skjutsar han hem mig och åker ner till Katrineholm igen.. Har ångest inför det, nu kommer de ta hundra år innan vi ses igen.. Har ju knappt träffat honom under några veckor och nu åker han iväg och då blir de yttligare veckor vi inte ses. Ursh!

Nej jag tror minsann att jag ska sätta mig och pärla lite, få tankarna på annat.
Underbara Ronja som fick in mig på detta pärlande, en grej man blir beroende av vääldigt lätt kan jag säga! Ska lägga upp lite bilder på mina "verk" sedan då jag har orkat ta lite kort på dem :P

Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback