Sjuk

I morse då jag vaknade ville jag bara vända mig om och dö, mådde så fruktansvärt dåligt men jag pallrade mig upp och gjorde mig i ordning och åkte på jobbet. Efter 3 timmar av mina egentliga 4 timmar idag så åkte jag hem, pallade inte en sekund till. Helt död i hela kroppen.. Tur att jag är ledig i morgon, så man har någon chans att ta igen sig lite iaf. Dock har det varit så de senaste dagarna att jag bara blivit sjukare för varje dag som gått så jag hoppas verkligen inte att det blir så i morgon med för på lördag måste jag ju jobba.. Annars vette tusan hur det ska lösa sig på jobbet, är lite smått kris där nu emellanåt..

Nej nu ska jag se om mamma har något roligt presentpapper som jag kan klä om en låda med. Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback