Måndag

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka ner på jobbet, börjar kl 12 idag och slutar 16. Sköönt! Hoppas det kommer mkt folk, dock tror jag inte det då det är så fint väder för en gångs skull.

Har lagt undan ett par stövlar på jobbet, jag är heeeelt kär i dom! Så himla fina och framför allt så är dom underbart sköna. Det är fördelen med denna vinters skor, dom har gjort massa skor jätte sköna. Inte bara snygga utan dom är ljuvliga att gå i t.om :)
Titta och njut av mina stövlar ;)



Nej nu ska jag ta och packa ihop väskan och göra de sista innan jag ska åka i farmors racer golf. ;) Tjing!


Vad fin sidan blev men det var inte likt rina. inga döskallar ;P puss på finaste

2009-09-14 // 15:41:26

stön då var man klar med att läsa alla inlägg du gjort på en vecka =) puss

2009-09-14 // 15:44:39

haha thobias du är ju blind. är ju döskalle i överskriften på bloggen ;)

2009-09-14 // 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback