Lördag

Jobbade idag o det var riktigt mkt folk ett tag så det var väldigt roligt :) Efter jobbet så åkte jag hem och där var det middag på G så det var bara att sitta o ta det lugnt en stund o sedan serverades det torsk i äggsås med potatis. Mums! Sedan har jag o lillasyster mest bara slappat ikväll.

Har även inhandlat lite inredning till toa. Längtar som en gris tills jag får det! Skulle köpa en badrumsmatta med men den var sluut.. :( Den var så himla fin så jag är riktigt besviken på att den inte fanns kvar längre! Min sambo lär bli överlycklig då han får se det! ;)


Var och kollade på en lägenhet igår på djupön, en 1:a på 50 kvm, i stort sett samma planlösning som den nere i Katrineholm men större! Skönt med en riktig toa och lite större "kök". Håller tummarna för att jag får lägenheten på onsdag, isf så är jag djupö bo om några dagar :)

Första bilden är duschdrapperi, andra handdukar, tredje badlakan.



Kattis, måste faktiskt erkänna att döskalle-grejerna va snygga ;) Men hörru, du får inte ha döskallar på allt i lägenheten! Typ dörrmatta, gardiner, handdukar, lampor, påslakan ;P Tobbe kommer bli olycklig ;)

2009-09-27 // 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback