Ledig

Igår så jobbade jag till klockan 15, då vi stängde. Sedan hade jag ju det där dilemmat om jag skulle ut eller inte, hade världens beslutsångest. Har nog aldrig haft så himla svårt att bestämma mig som igår, ena sekunden kände jag för att vara hemma o bara ta de lugnt o nästa sekund ville jag ut. Jag bestämde mig dock inte förren jag hade åkt till stan och satt mig på "förfesten", hade packat med mig saker om jag skulle bli kvar över natten och annars om jag inte kände för att festa så hade jag ju bara kunnat åka hem i perssan. I vilket fall som helst så 17.30 så mötte jag sara pappa och mamma upp steve gunilla och farmor på terassen i långsele. Var bestämt innan att vi skulle ut o äta eftersom farmor fyllde år i fredag. Så vid 19 tiden så hade vi ätit klart och då åkte jag och sara till stan där jag lämnade av henne hos en kompis och sedan åkte jag till nicklas place och hämtade upp en vinflaska, sen åkte jag till nipvallen i princip. Min förfest bestod av jag + 2 till, henke och catta. Bestämde mig kring 20 på kvällen att jo jag ska nog ut ikväll så jag började dricka och tillslut så kom det mer folk. Fick över malin o jannike o niklas och så var de mer folk. När vi kände att vi skulle börja bege oss så ringde vi efter nicklas som kom i malins pv, så vi åkte i den till valvet och hämtade upp 2 till och sedan bar det av mot SMF. Vi dansade konstant hela kvällen, jag malin o jannike. Var riktigt riktigt trevligt igår, ångrar inte alls att jag gick ut! Så åkte vi även limosin där i mitten någonstans, när vi tre tjejer hade dansat ett bra tag så gick vi ut för att ta lite luft och då fick vi syn på en limmo, så då var vi bara tvungen att gå och fråga om vi med fick åka. Självklart fick vi de sa han som körde, så vi hoppade in och sen stod vi i takluckan och åkte limmo som man gör på riktigt! ;) Hade riktigt skoj åt en kommentar som en massa små pojkar stod och skrek åt oss "orka betala för att åka limmo" så svarade vi bara tillbaka "vi betalar inte" o "de gör pappa". Hahah, ja vi hade riktigt trevligt igår iaf.


Idag har jag nu varit in till stan o hämtat perssan och sedan åkte jag hem till Sofie och Svenna för att kika hur dom hade de i huset. Det var riktigt fint, väldigt mysigt hus dom fått tag på :) Vi fikade lite glass och kollade runt i huset och självklart blir det en massa snack :D Roligt att hälsa på! Tack för den goda glassen och den extremt proffsiga rundturen i huset! ;)

Himla skönt att vara ledig idag, känns som en evighet sedan sist. Dock så går 1 ledig dag så himla snabbt så de känns inte att man hunnit vara ledig något.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir nog bara lugnt ikväll skulle jag tro. Har ju ännu en mördar vecka framför mig, ska dock inte klaga för nu får jag ju jobba iaf. Synd att det bara är 6 dagar kvar nu, vad jag vet än så länge..

Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback