Krångel

I morse hade jag öppning och allt var väl dött i ca 1 timme sen jäklar så small de till, 3 olika fraktfirmor på samma gång! Hade över 20 kollin på golvet som jag inte hade någonstans alls att flytta till ett bra ställe. Jag överdriver inte då jag säger att halva butiken bestod av kartonger halva dagen, har varit sjukt mkt att fixa och dona med.. Så självklart så har fortfarande inte datasystement kommit igång så det blir en massa dubbel arbete eftersom vi fixat lagerplats och plockat ut en sko av varje, sedan ska man ju fixa prislappar osv. Så då måste man ut med varje karton igen, enbart för att de där jävla små lapparna ska i och på lådor.. Argh!

Blev inte så att jag åkte till Sofie och Svenna idag efter jobbet, det blir i morgon ist då jag slutar 16.00 :)

Längtar som en gris tills på fredag, jag är LEDIG!! Dock jobbar jag lördag, men en ledig fredag, de ni!

Nej nu är det snart Idol, idag ska jag banne mig inte missa halva programet! :D


K v T



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback