Kläder

Idag har jag haft en riktigt skön dag på jobbet, jobbade bara 12-16 så det var riktigt bra. När jag slutat så åkte jag och Sara upp på Kläddax och kikade på kläder, jag hade tittat ut en klänning som jag ville ha till bröllopet på lördag så den fick det bli efter allt slit med att försöka hitta en speciell färg. Men jag är hur nöjd som helst med mitt köp idag, kommer bli som en smäck den klänningen :) Har bara en liiten ditalj att fixa i morgon på lunchen sen är jag nog helt klar med min outfit tills på lördag. Skönt!

I morgon så kommer äääntligen min älskade T upp hit till Sollefteå. Dock kommer han nog inte förren mitt i natten och då ska han hämta upp mig och sedan åker vi in till stan och sover där.
Kommer ha något att göra i morgon hela dagen så tack och lov för att slippa gå och vänta heeela dagen. Jobbar 9.15-18.15 så de blir en låång dag :)
Nej nu ska jag gå ut och gosa på min hårige son. Bye!


haha.. hårige son, tog ett tag innan jag hajja=P Love

2009-09-03 // 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback