Fredagsmys på en lördag.

Nu ska jag alldeles snart sätta mig i bilen och köra ner till stan för att sedan jobba i 3 timmar. Får hoppas på att det är rätt så mkt folk de 3 timmarna så tiden går med racerfart :)
När jag slutat jobba så ska jag bara åka hem och slappa resten av helgen, måste verkligen se till att bli frisk, har en massa jobb framför mig så jag kan absolut inte vara sjuk!
Ikväll blir det fredagsmys även fast det är lördag, Sara och jag har tänkt att göra tzatsiki och äta grill chips till det. Vet inte om det går något bra på tv:n ikväll men det löser sig nog.

I morgon kommer T hem från älgjakten, dock kommer jag knappt få se honom alls.. Endera ska han åka med några jaktkamrater ner till Katrineholm så då svänger dom bara in i Sollefteå lite snabbt så T får packa ihop sina saker och sedan åka. Eller så skjutsar dom honom till Sollefteå bara och sedan tar han endera Kexet eller om Perssan går igång så tar han den bilen och åker ner. Hoppas på det sistnämnda alternativet, annars kommer det vara ca 1 månad innan vi träffas igen.. Känns fan som Afghanistan tiden. Haha..

Nej nu ska jag gosa på Sesam lite innan jag ska åka o jobba. Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback