.

Har varit en riktigt konstig dag idag på jobbet.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka o tänka om det som sagts..


Ikväll har jag iaf varit en sväng hos Tobbe o kikat på Idol, trevligt trevligt! :) Blir samma i morgon, kommer nog bli en liten tradition detta. Eftersom min älskade Linda inte behagar att vara hemma ;) Hoppas vi hinner avnjuta några fredagsfinaler tillsammans iaf, då är jag mer än nöjd <3 För det är minsann min o Lindas grej, så de så!

Jobbar ju som sagt hela dagar denna vecka o det känns verkligen i kroppen kan jag säga. Men man ska inte klaga för nästa vecka blev de inget jobb för mig så då åker jag ner till Katrineholm i början av nästa vecka någongång. Vet inte riktigt när än men de löser sig nog snart.

Nu är det snart sängen som gäller, är trött som bara den.



PUSSPUSS (F) Saknar dig vännen! Önskar jag kunde vara hemma och se på Idol med er!

2009-09-23 // 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback