.

Idag har det varit en lite halvdryg dag på jobbet men de har väl funkat iaf. Får så lov att göra de med andra ord. Har i vilket fall som helst kommit på att jag behöver ett par vinter skor, jag äger inte ett par faktiskt. Har inga som det är lite foder i, har bara haft stövlar och vanliga jogging varje vinter så långt jag kan komma ihåg. Så eftersom jag blir sjuk så lätt så är det ju en bra idé att införskaffa vinterskor.

Har även köpt mig en höstjacka idag på Stil, ett riktigt kap! 200 kr, är hur nöjd som helst med den! Riktigt fin svart höstjacka, hade tur som kollade lite på reaställen på jackor o hittade denna. :)

Nyss så ringde Tobias (lindas) och frågade om vi inte skulle se på Idol, han jag och Niklas. Självklart kan vi det sa jag och så blev de bestämt att vi ska se det nere hos Tobbe. Så jag ska åka om en liten stund. Rooooligt med Idol :D


Saknar dig....

2009-09-16 // 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback