aaaah ledig!

Äntligen en ledig dag, dock en ganska tråkig ledig dag. Vid halv 2 idag så var jag och kollade på en till lägenhet på djupön men jag tackade nej till den och bestämde mig för den första med utsikt över älven ist för djupökiosken. Så i morgon ska jag o pappa till Norells och förhoppningsvis så har jag nyckeln i handen på onsdag. Håller tummarna allt jag bara kaaan!

Har nyss varit iväg o färgat håret på Ingela så fick jag en vinflaska. Gott!

Funderar på om jag ska försöka packa ihop lite grejer så det bara är att lasta in i bilen sedan då man vet hur det går. Vore ju jäkligt smidigt måste jag säga men jag får se hur jag gör, jag är ju faktiskt ledig idag! Börjar ju inte förren vid 15 i morgon så jag hinner ju då med och även på tisdag o onsdag börjar jag 15.

Nej nu ska jag söndags slappa!

Tudels.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback