Väntan

Var till tandläkaren i morse 8.20, kändes förjävligt att kliva upp 7.30 måste jag säga.. Har ju tappat allt vad heter rutiner nu då jag knappt jobbar något. Vid 9 var jag hemma igen och la mig i sängen igen bredvid en mkt varm Thobias. Vaknade vid 10.30 igen då pappa ringde o sa att han fixat en list att fästa runt badkaret. Så någon timme senare så kom han hit med den och förklarade hur den funkade. Han är bra snäll min pappa! :)

Har ju som sagt beställt efter en klänning och idag har jag väntat på att den ska komma, dock fick jag ingen klänning idag. Kom bara tråkig post som man knappt ögnar igenom och slänger lika fort. Aja, hoppas iaf att klänningen kommer i morgon då, är såå nyfiken på hur den ser ut i verkligheten, iiih!

Ikväll kring 18 så ska jag till Malin, jag ska hjälpa henne med hennes löshår och så funderar jag på om jag ska ta ut mitt.. Får se hur jag gör. Skulle även behöva klippa mig så det kanske blir något sånt med, återstår att se :)

Nej nu ska jag göra mig en god kopp té. Tjing!


Jaha blev du inspirerad :) Kul o höra... :O) Själv tycker jag inte att jag skriver så mkt om träningen hehe... vad var d som lockde mest då? Kramen

2009-10-29 // 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback