Tisdag

Sitter hemma och bara tar det lugnt, väntar på att Malin ska höra av sig så ska jag gå till henne sedan. Karro ska även komma ner och umgås med oss så de blir nog bara en slapp dag. Är blåsigt ute så det känns inte riktigt som att man kommer vara ute och göra nått. Ganska skönt anser jag.

Igår så umgicks jag med min fru K, först kom hon och hämtade upp mig sedan for vi upp på granngården och köpte foder åt hennes häst. Sedan åkte vi till Långsele och gick in på ica och handlade lite, sen bar de av hem till henne och Jerker. Där blev det mat och kladdkaka, när vi var klar så åkte vi till stallet och fixade med hästen. Sviiiin kallt kan jag tala om!! Väl i bilen igen så åkte vi hem till mig och satt och kollade på Sveriges fulaste hem och Svenska Hollywood fruar och pratade en massa strunt som vanligt ;) När frugan åkte hem så kikade jag lite mer på tv och efter ett tag blev det sängen.

Är fortfarande förkyld, de suger! Får jag aldrig vara frisk? Gaah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback