Söndag

Idag har det varit en riktigt slapp dag här hemma bara.

Igår så var jag, Karro, Louise och Niklas här hos mig och förfestade, hade riktigt trevligt även om 2 av personerna sprang på toan o spydde lite :P Haha.. Sen gick vi på bowlingen och där dansade jag och Karro en massa samtidigt som vi pendlade mellan pubben o dansgolvet. Kring 1 så fick vi nog av alla småglin och begav oss hem, jag hem till mig och Karro hem till Helgum, Sara kom även o sov hos mig inatt. Så hon och jag vaknade kring 11 och insåg då att de var idag man skulle ställa om klockan, så egentligen vaknade vi kl 10. Vi klev upp och bara slappade ett tag och städade undan. Käkade frukost o Karros ostbågar sedan igår, dom var ljuvligt sega! :D Tack Karro ;)


Just nu så sitter jag bara hemma framför tv:n och väntar på att Thobias ska komma hem från Åsele, är inge kul att han är borta på helgerna, blir såå tomt! Men snart så, snart kommer han hem :) Så då ska jag laga mat, blir pyttipanna med gräddsås och maaaassa peppar! Mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback