Slappt

Idag har det verkligen inte blivit många knop gjorda. Har bara varit hemma och slappat hela dagen, förutom då jag skjutsade hem Erika och sen körde hem Henkes bil till honom. Så nu ligger jag här och bara tar det lugnt, kikar på tv och bara myser i min ensamhet. Hur skönt som helst.

Har även gått och blivit förkyld igen, tredje gången det tar om nu. Börjar bli riktigt trött på att aldrig få vara frisk en längre period.. Men alla är ju sjuka nu så det är väl lätt att man blir smittad om och om igen i dessa tider.
Som tur är så är jag ledig i några dagar nu och så jobbar jag torsdag, så jag hoppas jag ska bli frisk snabbt!

Nej nu ska jag kura ihop mig i soffan med min filt och bara slötitta på tv resten av kvällen.
Puss o kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback