Onsdag

Är fortfarande förkyld men det börjar äntligen bli bättre. Hosta och snuvan är kvar men inte alls lika mkt som förut. Väldigt skönt!

Igår var jag på intervju med regionschefen för Eurosko, det kommer att behövas en vikarierande butikschef om ett tag och då sökte jag den helt klart. Så jag hoppas för kung och fosterland att jag får det, vilket jag dock tror är väldigt liten sannolikhet eftersom jag inte har någon butikschef utbildning eller erfarenhet. Har ju jobbat där ett tag nu så jag har ju helt klart lärt mig en heldel, men frågan är om det är tillräckligt?! Dont know, but I hope so!

I morse så åkte T iväg med din farfar på jakt och dom är väl klara om några timmar skulle jag tro. Vet inte vad vi ska hitta på idag, förutom att vi har tvättid klockan 18 ikväll. Tråååååkigt men nått som verkligen behövs just nu!

Nej nu ska jag kika på lite tv. Tudels



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback