Finally

Jag har världens underbaraste familj i hela världen. I morse så åkte jag pappa och mamma till Sundsvall för att inhandla möbler till min lägenhet och det gick som smort. När vi hittat allt vi skulle ha så åkte vi hem till Helgum och fikade och sedan åkte jag och pappa hem till mig. Pappa har slitit som ett djur här hos mig ikväll, vid 18.45 tror jag att han åkte hem. Är så himla glad över att ha en familj som ställer upp på mig så himla mkt. Allt pappa gjorde åt mig idag och ikväll är guld värt! Tusen miljaders tack pappa! Du är den bästa pappan i hela universum, utan dig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till!? Du är fantastisk <3

Nu ska jag försöka få till de sista i mitt lilla hem, är bara lite småplock nu, sedan så är jag äntligen klar! Känns så himla skönt.

Tack ännu en gång för idag pappa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback