..

Sitter här alldeles ensam och tycker synd om mig själv, är verkligen galet förkyld! Känns som att det inte finns någon ände på denna omgång av förkylning, hostan är väl där fortfarande men nu har jag blivit så himla snorig så min näsa är röd som en tomat av allt snytande.. Mina förkylningar brukar börja ge sig efter att jag fått hosta men nu kom snuvan tillbaka igen och då verkar det som att den ska gå runt ännu ett varv.. Suck!!

Igår kväll kring 20 så kom min sambo äntligen upp till Sollefteå och flyttade in hos mig, klockan var väl kring ett nästan då vi kom i säng. Packade upp det mesta av Thobias saker som han hade med sig.
Klockan ringde kring 9 i morse och sedan käkade T bara frukost och drog sedan iväg för att hälsa på sin farfar o hämta jaktgrejer. Sedan på AF och därefter till hans föräldrar och bytte till vinterdäck på perssan. Så kom han hem kring 15 tiden och åkte härifrån kring 17 igen för att åka upp till Åsele på älgjakt över helgen. Känns som att jag knappt hann se karln ;P Enda förändringen här hemma är väl att det tillkommit lite grejor och att det är lite stökigt, ett typiskt bevis på att Thobias varit här ;) Haha..

Nej nu ska jag fortsätta att se på Idol och ha fredagsmys.. Vilket suger då man är själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback