87 år

Idag vaknade jag av ett jäkla bankande, var väl en av dessa snorungar i trappuppgången som endera stod och sparkade eller slog på räcket i trappuppgången. Lagomt roligt att vakna till. Strax efter så börjar någon ovanför att köra en (bandsåg?), och är värdelös på det så han trycker in knappen på sågen i nån sekund åt gången bara så de låter as jobbigt! Sen nu så verkar de ha kommit något folk som ska renovera eller något i någon lägenhet ovanför.. De låååååter! Gaaaah, är det inte pianospelande så är de sågande.

Idag fyller min mormor 87 år, tänk att man kan bli så himla gammal.. Vi ska iaf upp på Nipan och äta lunch med henne idag, där trivs hon bra. Så vid 12 ska jag och Thobias möta upp mormor, mamma o pappa.

På fredag så anländer Natalie i Sollefteå, så ska hon sova här och så blir det utgång på lördag. :) Var hundra år sedan hon och jag var ute i Sollefteå, okej inte hundra år men 2½ år är det iaf.

Har även beställt en klänning som jag hoppas på att få innan helgen, blev helt förälskad i den då jag såg den. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback