Vattenläcka..

Sitter just nu i soffan och har en heldel ljus tända i lägenheten, slötittar på tv och bara slappat allmänt. Är rätt skönt om jag själv får säga det, att bara vara lite och inte ha några som helst planer eller måsten. Sitter här själv och funderar lite på att börja göra lite middag, för att sedan inta soffläge igen. Har en film på datorn som jag måste ta och kika på, den låter riktigt bra så jag ser fram emot den.

Har även upptäkt att jag har en vattenskada i taket ovanför ytterdörren, så en vaktmästare har varit här och kollat på det men kan inte göra mer förren han fått komma in till grannen ovanför mig och kollat om det är hos han/hon det kommer ifrån. Är inte direkt så snyggt att se det där men förhoppningsvis hittar dom vart de kommer ifrån o fixar det till mig.

Nu- Matlagning!


Drygt me vattenläcka... va e d för film??? =) Kramen Mikaela

2009-11-23 // 17:21:52

ah... inte jag heller.... säg till om den e bra =) Hoppas d löser sej me läckan :s

2009-11-23 // 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback